צרו עימי קשר
mobile menuתפריט ראשי
[072-2710779]072-2710779
ריבית על משכנתא

ריבית על משכנתא – איך היא נקבעת ואיך ניתן להוריד אותה?

ריבית על משכנתא – כל מה שצריך לדעת!

ריבית על משכנתא כיצד נקבעת? וכמה משלמים? הנושא של ריבית על משכנתא הוא נושא מורכב, וכדאי להבין אותו לעומק על מנת לבחור את מסלול המשכנתא המשתלם ביותר. באופן כללי, החזרי המשכנתא כוללים לא רק את סכום הקרן שהבנק מלווה עבור רכישת הנכס, אלא גם מרכיב של ריבית. הריבית משתנה על פי המסלול של המשכנתא ועל פי סוג ההצמדה של הריבית.

ריבית על משכנתא – למה זה חשוב?

גובה הריבית על המשכנתא חשוב מאד. הבדל של אחוז אחד בריבית, למשל, עשוי להסתכם בהפרש של מאות אלפי שקלים לתשלום בכל תקופת ההלוואה. לכן, חשוב לבדוק את גובה הריבית, ולנסות להוריד אותה עד כמה שאפשר.

ריבית על משכנתא

מי קובע ריבית על משכנתא?

הבנק הוא זה שקובע את גובה הריבית על המשכנתא. אך חשוב לדעת שהבנקים מציעים מספר סוגים של מסלולים עם גובה שונה של ריבית. ההצעה הראשונה שמציעים ללווים היא תמיד זו עם הריבית הגבוהה ביותר, כך שמומלץ להתמקח עם הנציג ולהוריד את שיעור הריבית וזאת מומלץ לעשות על ידי סקר בין מספר בנקים שונים.

למה הבנק קובע ריבית גבוהה על משכנתא?

חשוב להבין: הריבית היא הרווח של הבנק על מתן ההלוואה. לכן בכל מקרה תיגבה ריבית, ובנוסף, הנכס יהיה ממושכן לבנק בכל תקופת ההלוואה. לכן, הנציג שמציע את המשכנתא ינסה להשיג את הריבית הגבוהה ביותר – כדי שהבנק ירוויח סכום גדול ככל האפשר. בנוסף, הקביעה הראשונה היא תמיד גבוהה, על מנת להשאיר לבנק מרחב למיקוח מול הלקוחות.

איך הבנק קובע את הגובה של ריבית על משכנתא בסופו של דבר?

לפני מתן ההלוואה, הבנקים בודקים את היכולות הכלכליות של הלווים. ככל שהמצב הכלכלי טוב יותר וניהול החשבון יציב יותר, כך הבנק מרגיש בטוח יותר במתן ההלוואה, ויכול לקבוע ריביות נמוכות יותר. על פי הפרופיל של כל לווה, נקבעות הריביות על המשכנתא.

איך מורידים ריבית על משכנתא?

ניתן לרוץ בין מספר בנקים שונים ולבצע בניהם סוג של מרכז עד שאתם מרגישים שמיצים את התהליך ואין להם עוד אפשרות להוריד אותה יותר וניתן כמובן לעשות זאת באמצעות יועץ משכנתאות פרטי ומנוסה אשר בקיא בתנאים בבנקים ויעשה זאת עבורכם בתמורה לתשלום שכר טרחה. גובה החיסכון במקרה כזה צפוי להיות גבוה משמעותית מהתשלום אשר תשלמו ליועץ המשכנתאות. רוצים לדעת מה הריבית על המשכנתא היום על מנת שתוכלו לדעת כמה אתם יכולים להתמקח עם הבנק? הכנסות לטבלת ריביות משכנתא כאן באתר, חשבו לאחר מכן באמצעות מחשבון משכנתא מה ההחזר החודשי שתצרכו לשלם מידי חודש.

רוצים ייעוץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי של יועץ משכנתאות מומלץ על ידי משכנתא מאסטר? השאירו לנו פרטים כאן ויועץ משכנתא יחזור אליכם בהקדם, ייעוץ משכנתא ראשוני ללא עלות וללא התחייבות.

No ratings yet.

Please rate this

מעוניינים ליהנות מכל היתרונות של יועץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי?

משכנתא מאסטר מציעה את שירותי ייעוץ המשכנתאות של חברת "מנטה ייעוץ משכנתאות",
מהחברות הגדולות בארץ בתחום ייעוץ המשכנתאות.

יעוץ המשכנתאות של חברת מנטה, מעניק לכם ייעוץ משכנתא אובייקטיבי,
עם היתרונות הטובים ביותר בשבילכם ללקיחת משכנתא:

כלים טכנולוגים מתקדמים כמו ה "אופטימיזטור": האופטימיזטור מאפשר
בדיקה של תמהיל משכנתא עם עשרות פרמטרים שונים ושינוי שוק רבים
למציאת תמהיל מנצח = חסכון משמעותי של עלויות המשכנתא

  • יכולת מיקוח גבוהה מול הבנקים
  • יועצים מנוסים ומקצועיים
  • עובדים עם כל הבנקים
  • מטפלים באלפי לקוחות מידי שנה
  • ליווי מלא בכל התהליך
  • חסכון בזמן, ריצות וכאבי ראש של התעסקות עם בנקים

30% הנחה לפונים דרך האתר
(*ההטבה לזמן מוגבל)




    נגישות