צרו עימי קשר
mobile menuתפריט ראשי
[072-2710779]072-2710779
טיפים ללקיחת משכנתא

5 טיפים ללקיחת משכנתא

טיפים ללקיחת משכנתא – קראו היטב

בבואכם לקחת משכנתא, כדאי שתקראו את הטיפים בפוסט זה. מדובר על דברים פשוטים שלעתים אפילו יכולים להיות בסיסיים אבל חשוב להיות מודעים אליהם ולתת להם תשומת לב:

1. התחילו את בדיקת המשכנתא כ-60 יום לפני מועד תשלום המשכנתא הנדרש – כדאי לבצע את כל בירורי המשכנתא הראשוניים לפני רכישת הדירה וביצוע ההתחייבות החוזית. את הליך מימוש המשכנתא אין טעם לבצע חצי שנה מראש שכן תנאי המשכנתא (ריביות/אחוזי מימון/אישור עקרוני) לא יהיו בתוקף עד שתבואו לממש את המשכנתא וסביר שתדרשו לבצע שוב את כל הבדיקות מההתחלה, מצד שני לא כדאי להתחיל את התהליך שבועיים לפני המועד הרצוי לקבלת הכספים שכן אז תהיו בלחץ רק לעמוד במועד הנדרש לתשלום ולא תצליחו לבצע את הבדיקות והתהליך כמו שצריך ואף אולי להתפשר על תנאי משכנתא בינוניים.

2. בבואכם לפגישה בבנק התלבשו בצורה מסודרת ותהיו בקיאים בנתונים ומושגים כלליים – אין צורך להגיע לפגישה לבושים בחליפה ועניבה ולדעת את כל מושגי המשכנתא הקיימים, יחד עם זאת מבדיקות סמויות שנעשו בבנקים בעבר, הוכח כי לקוח אשר מגיע בלבוש מרושל ושאינו בקיא כלל באפשרויות המשכנתא הקיימות, עלול לקבל תנאים ויחס גרוע משמעותית מאשר לקוח עם נתונים זהים לגמרי אשר יגיע לבוש בצורה מסודרת ויראה בקיאות בסיסית בנתונים.

3. בדקו לפחות 2-3 בנקים לפני שתחתמו על המשכנתא – אין צורך לעבור בכל הבנקים ובכל הסניפים בארץ, יחד עם זאת כדאי לבדוק לפחות בעוד 2 בנקים בנוסף לבנק שלכם, על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי הנכם מקבלים הצעה הוגנת ותחרותית.

4. אל תשכחו לחשב גם את ההוצאות הנלוות לדירה – השאירו לכם כסף בצד גם לכיסוי הוצאות נלוות לעסקה וגם להוצאות בלתי צפויות בעסקה או בעתיד. ברכישת דירה ישנן עלויות נלוות כגון: מס רכישה, שמאי, עורך דין, תיווך, שיפוץ, ריהוט, הובלה, אגרות ועוד. היו ערים לעיקרי ההוצאות והשאירו כסף בצד לטובתם והגדילו את המשכנתא בהתאם. במידה ולא תשאירו לכך כסף בצד, יהיה אחר כך יותר קשה לגייס כספים אלו שלא במסגרת המשכנתא

5. היעזרו ביועץ משכנתאות חיצוני ואובייקטיבי – אל תראו את מה שאומר לכם הבנקאי כקדוש, לבנקאי ולבנק ישנם אינטרסים שונים ממך ובראש ובראשונה למקסם את הרווח לבנק, לעיתים חלק מהאינטרסים זהים ולעיתים שונים, על מנת שתוכל להבחין בכך, כדאי להיעזר ביועץ משכנתאות חיצוני לבנק ואובייקטיבי. חלק יעדיפו לקבוע באינטרנט באתרים כמו המחשבון, חלק יעדיפו לקבל ייעוץ בלבד וחלק יעדיפו לקבל ייעוץ וליווי מלא מיועץ משכנתאות מקצועי ואובייקטיבי.

רוצים ייעוץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי של יועץ משכנתאות מומלץ על ידי משכנתא מאסטר? השאירו לנו פרטים כאן ויועץ משכנתא יחזור אליכם בהקדם, ייעוץ משכנתא ראשוני ללא עלות וללא התחייבות.

טיפים ללקיחת משכנתא

No ratings yet.

Please rate this

מעוניינים ליהנות מכל היתרונות של יועץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי?

משכנתא מאסטר מציעה את שירותי ייעוץ המשכנתאות של חברת "מנטה ייעוץ משכנתאות",
מהחברות הגדולות בארץ בתחום ייעוץ המשכנתאות.

יעוץ המשכנתאות של חברת מנטה, מעניק לכם ייעוץ משכנתא אובייקטיבי,
עם היתרונות הטובים ביותר בשבילכם ללקיחת משכנתא:

כלים טכנולוגים מתקדמים כמו ה "אופטימיזטור": האופטימיזטור מאפשר
בדיקה של תמהיל משכנתא עם עשרות פרמטרים שונים ושינוי שוק רבים
למציאת תמהיל מנצח = חסכון משמעותי של עלויות המשכנתא

  • יכולת מיקוח גבוהה מול הבנקים
  • יועצים מנוסים ומקצועיים
  • עובדים עם כל הבנקים
  • מטפלים באלפי לקוחות מידי שנה
  • ליווי מלא בכל התהליך
  • חסכון בזמן, ריצות וכאבי ראש של התעסקות עם בנקים

30% הנחה לפונים דרך האתר
(*ההטבה לזמן מוגבל)




    נגישות