צרו עימי קשר
mobile menuתפריט ראשי
[072-2710779]072-2710779
איך האישור העקרוני משפיע על גובה הריבית שתקבלו במשכנתא?

יועץ משכנתאות מומלץ

ייעוץ משכנתאות מומלץ – מה הבעייתיות בתחום?

תחום ייעוץ המשכנתאות כיום אינו מוסדר בחקיקה בצורה מסודרת. בנק ישראל אומנים הכיר לאחרונה בתחום ייעוץ המשכנתאות החוץ בנקאי בצורה פורמלית ודאג להסדיר את עבודת יועצי המשכנתאות הפרטים מול הבנקים אך עדיין אינו דאג להסדיר את התחום כמקצוע פורמלי. כמו בכל תחום גם בתחום ייעוץ המשכנתאות ישנם יועצים פחות טובים ופחות מנוסים וישנם כאלו מקצועיים ומנוסים יותר. גם מגוון המחירים בעבור שירותי ייעוץ המשכנתאות יכול להיות גדול וגובה המחיר בעבור שירות הייעוץ אינו מייצג בהכרח את טיב היועץ (על כך מפורט בפסקה – "אז איך בכל זאת בוחרים יועץ משכנתאות מומלץ").

אז איך בכל זאת בוחרים יועץ משכנתאות מומלץ?

1. ראשית הגדירו את המטרות שלכם: האם חשוב לכם שהיועץ יהיה קרוב לאזור המגורים שלכם? האם חשוב לכם שהיועץ שלכם יהיה סבלני? האם חשוב לכם שהיועץ שלכם יהיה זמין עבורכם בכל עת וגם בשעות מאוחרות? האם העסקה שלכם מורכבת וחשוב לכם יועץ שמתמחה בסוג עסקאות כמו שלכם? האם חשוב לכם שהיועץ שלכם יהיה כזה אשר ביכולתו להשיג לכם ריביות נמוכות במיוחד? האם חשוב לכם שהיועץ יהיה מומחה בבניית תמהילי משכנתא אופטימליים ומותאמים אישית? האם חשוב לכם שהיועץ שלכם יהיה בעל כוח מיקוח וקשרים בכל הבנקים או שמספיק לכם שהוא בעל קשרים בבנק ספציפי בלבד? וכמובן לכולם חשוב שהיועץ יהיה מקצועי, בעל ניסיון רב של שנים בתחום, בעל תואר אקדמי.

2. העדפות וצרכים אישיים – אין ספק שכל מה שנרשם כאן הנם דברים חשובים ליועץ משכנתאות פרטי אך יחד עם זאת כנראה שלכל יועץ משכנתאות פרטי ישנם תחומים שהוא חזק בהם יותר ותחומים שהוא חזק בהם פחות. לכן, לא מספיק רק להסתמך על המלצות של חברים שהשתמשו בשירותיו של יועץ משכנתאות אלא צריך להגדיר את ההעדפות והצרכים האישיים שלכם שכן מה שהתאים לחברים שלכם לא בהכרח מתאים לכם.

3. חיפוש באינטרנט – אחרי שהגדרתם לעצמכם את העדפות הרצויות מהיועץ שאתם מחפשים, תוכלו להתחיל לחפש יועץ משכנתאות מומלץ. כיום ישנם כ 1,000 יועצי משכנתאות ובהם חברות ייעוץ משכנתאות אשר מעסיקות יועצי משכנתאות פרטיים. חיפוש באינטרנט יחשוף בפניהם כמות גדולה של יועצים, לרוב היועצים המובלים יש אתר אינטרנט ודף עסקי בפייסבוק ממנו תוכלו להתרשם ולבחון האם אותו יועץ או אותה חברה לייעוץ משכנתאות עומדת בסטנדרטיים שהגדרתם.

4. המלצות –  כיום ניתן לקרוא גם בגוגל וגם בפייסבוק המלצות על יועצי משכנתאות מאנשים שהתנסו בשירותים שלהם ואף לשאול בפורומים שונים או בקבוצות שונות בפייסבוק האם יש התנסות טובה עם אותו יועץ או אותה חברה לייעוץ משכנתאות.

5. בחירה בחברת ייעוץ משכנתאות עשויה להיות טובה וקלה יותר שכן מספר החברות המובילות בתחום הוא מצומצם יותר ויותר קל יהיה לקבל חוות דעת על אחת מהחברות המובילות והמומלצות. היתרון בחברת ייעוץ משכנתאות שאם היא חברה הוגנת ומומלצת, הסיכוי שלכם ליפול עם היועץ הוא נמוך יותר שכן כל התנהלות החברה מפוקחת על ידי מנהלי החברה. בחברות ייעוץ משכנתאות ישנם גם מגוון יועצי משכנתאות וכך תוכלו אף לדרוש שיעמידו לרשותכם יועץ משכנתאות אשר עונה לקריטריונים שהגדרתם וגם לחליפין אם בדיעבד החיבור עם אותו יועץ לא יהיה טוב, תוכלו לדרוג להחליף יועץ מבלי צורך לשלם שוב תשלום ליועץ אחר. לחברת ייעוץ משכנתאות לרוב יהיה כוח גדול יותר מול הבנקים לעומת יועץ משכנתאות עצמאי שכן היא מאגדת כמות גדולה של תיקי משכנתא.  בפורטל משכנתא מאסטר תוכלו בין היתר לקבל הפניה ליועץ משכנתא מומלץ.

הדף המלא של יועץ משכנתאות

5/5 (12)

Please rate this

מעוניינים ליהנות מכל היתרונות של יועץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי?

משכנתא מאסטר מציעה את שירותי ייעוץ המשכנתאות של חברת "מנטה ייעוץ משכנתאות",
מהחברות הגדולות בארץ בתחום ייעוץ המשכנתאות.

יעוץ המשכנתאות של חברת מנטה, מעניק לכם ייעוץ משכנתא אובייקטיבי,
עם היתרונות הטובים ביותר בשבילכם ללקיחת משכנתא:

כלים טכנולוגים מתקדמים כמו ה "אופטימיזטור": האופטימיזטור מאפשר
בדיקה של תמהיל משכנתא עם עשרות פרמטרים שונים ושינוי שוק רבים
למציאת תמהיל מנצח = חסכון משמעותי של עלויות המשכנתא

  • יכולת מיקוח גבוהה מול הבנקים
  • יועצים מנוסים ומקצועיים
  • עובדים עם כל הבנקים
  • מטפלים באלפי לקוחות מידי שנה
  • ליווי מלא בכל התהליך
  • חסכון בזמן, ריצות וכאבי ראש של התעסקות עם בנקים

30% הנחה לפונים דרך האתר
(*ההטבה לזמן מוגבל)




    נגישות