צרו עימי קשר
mobile menuתפריט ראשי
[072-2710779]072-2710779
איך האישור העקרוני משפיע על גובה הריבית שתקבלו במשכנתא?

איך האישור העקרוני משפיע על גובה הריבית שתקבלו במשכנתא?

איך האישור העקרוני משפיע על גובה הריבית שתקבלו במשכנתא? התשובות בפנים

כמעט כולם יודעים כי לפני שחותמים חוזה רכישה לדירה, מומלץ לקבל אישור עקרוני למשכנתא וזאת על מנת שלא תמצאו את עצמכם עם חוזה מחייב אך ללא אפשרות לקבל משכנתא. יחד עם זאת, לא כולם מודעים לחשיבות של הגשת בקשת משכנתא בצורה נכונה אשר עשויה להשפיע על גובה הריבית שתקבלו מהבנק. אומנם חלק מהותי בקביעת גובה הריבית על המשכנתא שלכם היא היכולת שלכם להשוות הצעה בין בנקים ולנהל מו"מ אך הגמישות של הבנק לשפר לכם את ההצעה נובעת מעצם דירוג האשראי שלכם שנקבע מהנתונים שנמסרו במעמד הגשת הבקשה לאישור עקרוני, ככל שהנתונים שדווחו לבנק הנם טובים יותר, כך הדירוג שלכם יעלה וכך לבנק יהיה אפשרות או רצון להתגמש אתכם בריביות במסגרת המו"מ על הריבית.

דוגמא

הכללים הבסיסיים לקבלת אישור משכנתא הנם: מימון של עד 75% מערך הנכס (לרוכשי דירה ראשונה) וגובה הכנסות של לפחות פי 3 מההחזר החודשי הצפוי על המשכנתא. מעבר לנתונים הבסיסיים, ישנם פרמטרים רבים שאתם מוסרים לבנק שרובם אינם משפיעים על ההחלטה אם לאשר לכם או לא לאשר לכם את המשכנתא אך נתונים אלו בהחלט יכולים לסייע לכם לשפר את דירוג הבקשה שלכם ולסייע לכם בניהול המו"מ על הריביות. אם לדוגמא הגשתם את הבקשה לבנק כאשר הוותק שלכם במקום העבודה היה נמוך משנה אך בפועל את המשכנתא אתם צריכים לקחת כבר אחרי שמלאה לכם לפחות שנת עבודה אחת, עדכון הפרטים בבנק יכול לסייע בדירוג האשראי שלכם. גם להשכלה אקדמית יש השפעה מסוימת על טיב הדירוג שלכם כלווים, אם הנכם בעלי תואר ראשון/שני, כדאי שתציינו זאת בפני הבנק. אם לאחר שאתם נותנים את כל ההון העצמי שלכם לטובת עסקת רכישת הדירה שלכם, עדיין נשאר לכם הון עצמי גדול בבנק, ציינו זאת בפני הבנקאי (לא לפחד, הבנק לא יחייב אתכם להשתמש בכל ההון העצמי שיש לכם בבנק אם אין בכך צורך). אם יש לכם הכנסה נוספת ממקור נוסף או יש לכם בונוסים קבועים יחסית שאינם משתקפים בתלושי השכר האחרונים, דאגו לציין זאת בפני הבנקאי וצרפו אסמכתאות במידת הצורך (תלושים ישנים יותר ו/או טופס 106 המראה על הכנסה שנתית). גם רכב בבעלות, במיוחד אם הוא יקר, יכול לסייע, אומנם יש לכך השפעה מינורית אך שילוב של מספר גורמים "חיובים" יחזק את הבקשה והדירוג הסופי שלכם. נסו גם לשאול את הבנקאי האם הדירוג שלכם "טוב" והאם ישנם נתונים נוספים שאתם יכולים לדווח עליהם אשר עשויים לשפר את הדירוג שלכם.

רוצים ייעוץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי של יועץ משכנתאות מומלץ על ידי משכנתא מאסטר? השאירו לנו פרטים כאן ויועץ משכנתא יחזור אליכם בהקדם, ייעוץ משכנתא ראשוני ללא עלות וללא התחייבות.

איך האישור העקרוני משפיע על גובה הריבית שתקבלו במשכנתא?

No ratings yet.

Please rate this

מעוניינים ליהנות מכל היתרונות של יועץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי?

משכנתא מאסטר מציעה את שירותי ייעוץ המשכנתאות של חברת "מנטה ייעוץ משכנתאות",
מהחברות הגדולות בארץ בתחום ייעוץ המשכנתאות.

יעוץ המשכנתאות של חברת מנטה, מעניק לכם ייעוץ משכנתא אובייקטיבי,
עם היתרונות הטובים ביותר בשבילכם ללקיחת משכנתא:

כלים טכנולוגים מתקדמים כמו ה "אופטימיזטור": האופטימיזטור מאפשר
בדיקה של תמהיל משכנתא עם עשרות פרמטרים שונים ושינוי שוק רבים
למציאת תמהיל מנצח = חסכון משמעותי של עלויות המשכנתא

  • יכולת מיקוח גבוהה מול הבנקים
  • יועצים מנוסים ומקצועיים
  • עובדים עם כל הבנקים
  • מטפלים באלפי לקוחות מידי שנה
  • ליווי מלא בכל התהליך
  • חסכון בזמן, ריצות וכאבי ראש של התעסקות עם בנקים

30% הנחה לפונים דרך האתר
(*ההטבה לזמן מוגבל)




    נגישות