צרו עימי קשר
mobile menuתפריט ראשי
[072-2710779]072-2710779
אישור למשכנתא

אישור למשכנתא | זכאות למשכנתא

מה הוא אישור למשכנתא? איך מקבלים אותו? ומתי מומלץ לעשות אותו?

אישור משכנתא נקרא גם אישור עקרוני למשכנתא והוא מסמך המחייב את הבנק להעניק לך משכנתא בכפוף לכך שכל הפרטים שמסרת לבנק נכונים, לא יתגלו פרטים נוספים אשר עלולים לגרום לבנק לדחות את בקשת המשכנתא שלך ומותנה בהעמדת ביטחונות לשביעות רצון הבנק (נכס הרשום ברשויות בצורה תקינה ומשועבד על פי הקריטריונים הנהוגים בבנק).

בכדי לקבל אישור עקרוני יש לפנות לבנק באמצעות יועץ משכנתאות פרטי או חברת ייעוץ משכנתאות וכמובן גם באופן עצמאי. פניה באופן עצמאי ניתן לעשות כיום דרך אתרי האינטרנט של הבנקים למשכנתאות, באמצעות מוקדים טלפוניים יעודים או באמצעות הגעה פיזית לבנק למשכנתאות. במידה ומגיעים לבנק פיזית, רצוי לתאם פגישה מראש ובנוסף להצטייד במסמכים הבסיסים הדרושים: תעודת זהות וספח, 3 תלושי שכר אחרונים, דפי עו"ש 3 חודשים אחרונים כולל פירוט הלוואות קיימות (לעתים קיימים מסמכים נוספים בהתאם לנתונים).

אישור עקרוני מומלץ לבצע לפני שחותמים על חוזה לרכישת דירה, יש לציין כי האישור הוא מחייב את הבנק אך לא מחייב אתכם ולכן אין סיבה שלא לעשות אותו לפני שאתם רוכשים דירה ואפילו חייב. אישור המשכנתא תופס אך ורק לבנק בו עשיתם את האישור אך בחלק גדול מהמקרים אם קיבלתם אישור בבנק אחד, ישנה סבירות גבוהה שתקבלו אישור גם בבנקים נוספים (לא תמיד). לרוב מספיק לעשות אישור משכנתא לפחות בבנק אחד ואם המקרה שלכם גבולי או לא קיבלתם אישור, כדאי לפנות לבנק או שניים נוספים.

מה היא זכאות למשכנתא?

הרבה אנשים מתבלבלים בין אישור משכנתא לזכאות משכנתא. רוב האנשים משתמשים ב 2 המונחים באותו ההקשר כאשר כוונתם היא לאישור עקרוני למשכנתא. למעשה זכאות למשכנתא מדברת על זכאות משרד השיכון לזוגות צעירים מחוסרי דיור. זכאות זו הנה סכום מתוך המשכנתא בריבית מסובסדת על ידי משרד השיכון אשר לרוב (אך לא תמיד) תהיה נמוכה יותר מהריבית הבנקאית על המשכנתא. את תעודת הזכאות מוציאים דרך אחד מהבנקים למשכנתאות ומימוש הזכאות גם כן מבוצע דרך הבנקים למשכנתאות.

לבדיקת אישור משכנתא בפחות מ 2 דקות ללא עלות וללא התחייבות ומבלי צורך במסמכים, היכנסו לסימולטור אישור משכנתא ובדקו במקום את האפשרויות שלכם.

רוצים ייעוץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי של יועץ משכנתאות מומלץ על ידי משכנתא מאסטר? השאירו לנו פרטים כאן ויועץ משכנתא יחזור אליכם בהקדם, ייעוץ משכנתא ראשוני ללא עלות וללא התחייבות.

אישור למשכנתא

 

 

No ratings yet.

Please rate this

מעוניינים ליהנות מכל היתרונות של יועץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי?

משכנתא מאסטר מציעה את שירותי ייעוץ המשכנתאות של חברת "מנטה ייעוץ משכנתאות",
מהחברות הגדולות בארץ בתחום ייעוץ המשכנתאות.

יעוץ המשכנתאות של חברת מנטה, מעניק לכם ייעוץ משכנתא אובייקטיבי,
עם היתרונות הטובים ביותר בשבילכם ללקיחת משכנתא:

כלים טכנולוגים מתקדמים כמו ה "אופטימיזטור": האופטימיזטור מאפשר
בדיקה של תמהיל משכנתא עם עשרות פרמטרים שונים ושינוי שוק רבים
למציאת תמהיל מנצח = חסכון משמעותי של עלויות המשכנתא

  • יכולת מיקוח גבוהה מול הבנקים
  • יועצים מנוסים ומקצועיים
  • עובדים עם כל הבנקים
  • מטפלים באלפי לקוחות מידי שנה
  • ליווי מלא בכל התהליך
  • חסכון בזמן, ריצות וכאבי ראש של התעסקות עם בנקים

30% הנחה לפונים דרך האתר
(*ההטבה לזמן מוגבל)




    נגישות