צרו עימי קשר
mobile menuתפריט ראשי
[072-2710779]072-2710779
אפשרויות לקיחת משכנתא עבור רכישת נכס

אפשרויות לקיחת משכנתא עבור רכישת נכס (מאמר אורח)

לקיחת משכנתא לרכישת נכס או משכנתא עבור נדל"ן להשקעה רלוונטית לכם אם אתם מתכננים לרכוש דירה בזמן הקרוב. הדבר נכון גם לכל סוג של נכס כמו בית מלון או משרד. על פי רוב, המשכנתא היא הלוואה משתלמת המתפרסת לטווח ארוך של עד 30 שנה, והיא מאפשרת לכל מי שמעוניין להיות בעל נכס לרכוש בבטחה את הדירה המבוקשת גם אם אין לו כסף ברגע זה.

איך לוקחים משכנתא

כאשר מחליטים לרכוש דירה או כל נכס אחר, ניגשים לבנק על מנת לקבל פרטים על סוגי המשכנתאות כמו משכנתא להשקעה בנדל"ן. הבנקאי יבחן את ההיסטוריה ויבדוק אם לא היו לכם בעיות בהחזרת הלוואות קודמות כמו גם עמידה ביתר הקריטריונים לקבלת משכנתא. לאחר שיתקבל אור ירוק המאפשר לכם לקחת הלוואה, יציג בפניכם הבנקאי את כל התנאים של ההלוואה הנחוצה ובסופו של דבר ילווה את הכסף.

ההבדל בין נכס מניב לנכס בלתי מניב

על פי רוב, סוגי הנכסים שעליהם לוקחים משכנתא נחלקים לשניים: נכס מניב ונכס בלתי מניב. נכס מניב הוא למעשה נכס שבעבורו מקבל האדם רווחים. זו יכולה להיות דירה שהאדם מייעד להשכרה או כל מבנה אחר כמו בית הארחה, חנות או בניין משרדים. לפני מתן משכנתא להשקעה בנדל"ן יבצעו אנשי המקצוע בבנק הערכת שווי לנכס ויעריכו את ההכנסות שעשוי להניב נכס זה בעתיד. נכס בלתי מניב, לעומת זאת, הוא נכס שאינו מיועד להכניס לבעליו סכומי כסף, כדוגמת דירה שתשמש את האדם ומשפחתו למגורים. במקרה זה בוחן הבנק את ההכנסות שיש ללקוח ובודק אם האדם אשר לווה משכנתא עבור נדל"ן להשקעה יוכל לעמוד בהוצאות ולהחזיר את כולה בבוא העת.

המסלולים של המשכנתא

למשכנתא קיימים מסלולים שונים המתאימים לכל סוג לקוח ונכס. מידע מפורט יותר על לקיחת משכנתא לרכישת נכס ניתן לקבל אצל יועץ משכנתאות פרטי. למוטב לציין כי בדרך כלל משלבים בין מספר מסלולים על מנת שלקיחת המשכנתא תשתלם ללווה. אלה כמה מבין המסלולים הנפוצים:

  • משכנתא בריבית קבועה צמודה/לא צמודה – זהו אחד המסלולים הנוחים שקיימים, במיוחד אם סביבת הריבית במשק נמוכה. היתרון במסלול זה הוא שהלווה משלם את הריבית שסוכם עליה בתחילת הדרך (בנוסף להצמדה למדד אם המסלול צמוד). החיסרון העיקרי במסלול זה הוא שעלול להיות קנס במקרה של פירעון מוקדם.
  • משכנתא על בסיס פריים (לא צמוד) – מסלול זה הינו בריבית שעשויה להתעדכן בכל חודש בהתאם לריבית בנק ישראל. במסלול זה ישנו סיכון שהריבית תעלה וכך גם ההחזרים החודשיים. היתרון העיקרי במסלול זה הוא שקיימת אפשרות לפרוע את ההלוואה בכל זמן נתון מבלי לשלם קנסות.
  • משכנתא בריבית משתנה צמודה/לא צמודה למדד – במסלול זה הריבית מתעדכנת כל 5 שנים, לרוב לפי תשואה של אג"ח ממשלתי (צמוד/לא צמוד) יחד עם מרווח בנקאי שגובה הבנק. היתרון במסלול זה שהריבית יותר נמוכה לעומת ריבית קבועה וגם יש אפשרות יציאה כל 5 שנים. החיסרון במסלול הוא שהריבית יכולה להעלות בכל אחת מנקודות היציאה.

רוצים ייעוץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי של יועץ משכנתאות מומלץ על ידי משכנתא מאסטר? השאירו לנו פרטים כאן ויועץ משכנתא יחזור אליכם בהקדם, ייעוץ משכנתא ראשוני ללא עלות וללא התחייבות.

אפשרויות לקיחת משכנתא עבור רכישת נכס

 

No ratings yet.

Please rate this

מעוניינים ליהנות מכל היתרונות של יועץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי?

משכנתא מאסטר מציעה את שירותי ייעוץ המשכנתאות של חברת "מנטה ייעוץ משכנתאות",
מהחברות הגדולות בארץ בתחום ייעוץ המשכנתאות.

יעוץ המשכנתאות של חברת מנטה, מעניק לכם ייעוץ משכנתא אובייקטיבי,
עם היתרונות הטובים ביותר בשבילכם ללקיחת משכנתא:

כלים טכנולוגים מתקדמים כמו ה "אופטימיזטור": האופטימיזטור מאפשר
בדיקה של תמהיל משכנתא עם עשרות פרמטרים שונים ושינוי שוק רבים
למציאת תמהיל מנצח = חסכון משמעותי של עלויות המשכנתא

  • יכולת מיקוח גבוהה מול הבנקים
  • יועצים מנוסים ומקצועיים
  • עובדים עם כל הבנקים
  • מטפלים באלפי לקוחות מידי שנה
  • ליווי מלא בכל התהליך
  • חסכון בזמן, ריצות וכאבי ראש של התעסקות עם בנקים

30% הנחה לפונים דרך האתר
(*ההטבה לזמן מוגבל)




    נגישות