צרו עימי קשר
mobile menuתפריט ראשי
[072-2710779]072-2710779
הבנקים שוב חוזרים להתחרות על לקוחות

לאחר תקופה ארוכה, הבנקים שוב חוזרים להתחרות על לקוחות

הבנקים למשכנתאות שוב חוזרים להתחרות על לקוחות ואתם מרוויחים

אחרי תקופה של כמעט שנה בהם הבנקים הפסיקו להתחרות ולרדוף אחרי הלקוחות, המגמה בשוק משתנה וכעת הבנקים שוב חוזרים להתחרות על לקוחות. מי שנהנה מזה הם כמובן הלקוחות בעצמם שכן שוק המשכנתאות נהיה מעט יותר תחרותי לעומת השנה שעברה וזה מתבטא בירידה קלה בריבית המשכנתאות.

ירידה בהיקף מכירת הדירות ובהיקף המשכנתאות

התחרות על נוטלי המשכנתאות מגיעה כמובן עם ירידה בהיקף מכירת הדירות ובהיקף ביצוע המשכנתאות של הבנקים. הבנקים מצדם מרגישים ירידה בנפח הפעילות ועל מנת לעמוד ביעדים שלהם, הם מתחרים על לקוחות על ידי הצעות ריבית מפתות. אם שנת 2016 נרשמה בשיא של ביקושים לדירות ומשכנתאות, שנת 2017 נפתחה במגמה הפוכה. השוק מיחס את הירידה מרכישת הדירות להמתנה להתפתחויות בפרויקטים של מחיר למשתכן והתפתחויות בתחום המיסוי על דירות להשקעה. עדיין לא ברור עם מגמה זו תימשך והאם בכלל מחירי הדירות ירדו בעקבות כך אך כעת מי שמעוניין לרכוש דירה ולקחת משכנתא, יוכל ליהנות מתנאים עודפים.

החמרה בקריטריונים לקבלת אישור משכנתא ובתנאי המשכנתא

לצד עליית מחירי הדירות שהתרחשה נכון להיום עד שנת 2016, החלנו הבנקים למשכנתאות בהוראת בנק ישראל להחמיר את הקריטריונים לקבלת אישור משכנתא והבדיקות כעת מחמירות יותר, בנוסף, על מנת לנסות לצנן את שוק הדיור העלו הבנקים את הריביות על המשכנתא בצורה משמעותית. כעת שהמגמה בשוק השתנתה, החלו הבנקים להתחרות על לקוחות ולהוריד ריביות. הריביות על המשכנתא עדיין לא ירדו לרמה של תחילת שנת 2016 אך העלייה נפסקה וחלה ירידה קטנה. אין לדעת האם מגמת הירידה תתמשך אך לרוכשי הדירות זו היא בשורה טובה.

הזדמנות לנצל את אי הבהירות בשוק הנדל"ן והמשכנתאות

כתוצאה מאי הבהירות בשוק הנדל"ן והמשכנתאות, נוצרה הזדמנות למצוא עסקת נדל"ן ועסקת משכנתא משתלמת ביחס לשנה שחלפה. קיים כמובן סיכוי שלאחר שהדברים יתבהרו המחירים ירדו אך גם ישנה אפשרות סבירה שלאחר התבהרות הדברים, מחירי הדירות והריביות על המשכנתא ימשיכו לעלות. רוכש דירה שינצל את המצב לטובתו, יתכן ויוכל לנהל מו"מ קשוח יותר ולהשיג עסקה משתלמת במיוחד.

רוצים ייעוץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי של יועץ משכנתאות מומלץ על ידי משכנתא מאסטר? השאירו לנו פרטים כאן ויועץ משכנתא יחזור אליכם בהקדם, ייעוץ משכנתא ראשוני ללא עלות וללא התחייבות.

הבנקים שוב חוזרים להתחרות על לקוחות

No ratings yet.

Please rate this

מעוניינים ליהנות מכל היתרונות של יועץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי?

משכנתא מאסטר מציעה את שירותי ייעוץ המשכנתאות של חברת "מנטה ייעוץ משכנתאות",
מהחברות הגדולות בארץ בתחום ייעוץ המשכנתאות.

יעוץ המשכנתאות של חברת מנטה, מעניק לכם ייעוץ משכנתא אובייקטיבי,
עם היתרונות הטובים ביותר בשבילכם ללקיחת משכנתא:

כלים טכנולוגים מתקדמים כמו ה "אופטימיזטור": האופטימיזטור מאפשר
בדיקה של תמהיל משכנתא עם עשרות פרמטרים שונים ושינוי שוק רבים
למציאת תמהיל מנצח = חסכון משמעותי של עלויות המשכנתא

  • יכולת מיקוח גבוהה מול הבנקים
  • יועצים מנוסים ומקצועיים
  • עובדים עם כל הבנקים
  • מטפלים באלפי לקוחות מידי שנה
  • ליווי מלא בכל התהליך
  • חסכון בזמן, ריצות וכאבי ראש של התעסקות עם בנקים

30% הנחה לפונים דרך האתר
(*ההטבה לזמן מוגבל)




    נגישות