צרו עימי קשר
mobile menuתפריט ראשי
[072-2710779]072-2710779
חישוב החזר משכנתא

חישוב החזר משכנתא

חישוב החזר משכנתא

חישוב החזר משכנתא, עומדים בפני לקיחת משכנתא? רוצים ללמוד על חישוב החזר משכנתא? איך מתבצע הדבר, מה האפשרויות העומדות בפנינו, ואיך נדע לבחור בזו שהכי מתאימה לנו?

כדי לערוך חישוב החזר משכנתא צריך קודם כל הלווה לדעת באיזו משכנתא הוא מעוניין. בבנקים השונים מוצעים כמה וכמה מסלולים של תשלומי המשכנתא כמו לדוגמא משכנתא שמשולמת על פי ריבית שפיצר. במסלול המשכנתא מהסוג הזה משלם הלווה בכל חודש סכום קבוע שאינו משתנה והוא כולל הן את הריבית והן את התשלום על הקרן. בתחילת ההחזר משולמת בעיקר הריבית על ההלוואה ובינתיים הקרן מצטמצמת רק במעט ובעקבות כך יורדת הריבית אט אט. אך לקראת המחצית של ההלוואה כבר משולם רק התשלום על הקרן.

ישנם עוד מסלולים שונים והבחירה צריכה להיעשות בחכמה ובתבונה.

חישוב החזר משכנתא

חישוב החזר משכנתא – איך וכיצד?

הבדיקה הקלה והפשוטה ביותר של חישוב ההחזר של המשכנתא היא באמצעות מחשבון משכנתא. המחשבון יכול לעזור לנו מאוד ולתת לנו תמונה כללית מה יהיו גובהן של תשלומי ההחזר החודשיים או לחילופין, לאיזו משכנתא נוכל להגיע בסכומים אותם אנחנו מוכנים ומסוגלים לשלם בכל חודש. עם זאת חשוב לזכור שמחשבון המשכנתא לא יחשב עבורנו את העמלות השונות שנצטרך לשלם לבנק ואת תשלומי הביטוח שהם שונים מבנק לבנק ואף נתונים למיקוח.

חשוב לדעת שהמחשבון ייתן לנו תוצאה משוערת בלבד ואם נרצה פרטים מדויקים יותר עלינו לפנות אל מוסד האשראי ממנו אנחנו רוצים לבקש את המשכנתא. ישנה גם אפשרות להשתמש במחשבון משכנתא מורכב שהוא מחשבון שמבוסס גם על עמלות. המחשבון הזה מאפשר לנו לחשב את שיעור הריבית ואת הסכום המקסימלי של ההלוואה ביחס להכנסה החודשית שלנו ולשאר הנתונים הרלוונטיים מבחינתנו.

לאחר החישוב הכללי של החזרי המשכנתא, כדאי מאוד לערוך טבלה לשנים הקרובות של החזרי המשכנתא. עדיף לתכנן מראש ולחלק את עוגת התקציב ואת כל ההוצאות הצפויות- אלו שידועות מראש זאת כדי למנוע קשיים בעתיד אותם ניתן למנוע בתכנון ראשוני נכון. בשלב לקיחת המשכנתא עדיין פשוט יותר לשנות את תנאי ההחזר של ההלוואה, ולכן יש לעשות זאת בחכמה ועם שימת לב.

רוצים ייעוץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי של יועץ משכנתאות מומלץ על ידי משכנתא מאסטר? השאירו לנו פרטים כאן ויועץ משכנתא יחזור אליכם בהקדם, ייעוץ משכנתא ראשוני ללא עלות וללא התחייבות.

ראו גםמחשבון משכנתא

No ratings yet.

Please rate this

מעוניינים ליהנות מכל היתרונות של יועץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי?

משכנתא מאסטר מציעה את שירותי ייעוץ המשכנתאות של חברת "מנטה ייעוץ משכנתאות",
מהחברות הגדולות בארץ בתחום ייעוץ המשכנתאות.

יעוץ המשכנתאות של חברת מנטה, מעניק לכם ייעוץ משכנתא אובייקטיבי,
עם היתרונות הטובים ביותר בשבילכם ללקיחת משכנתא:

כלים טכנולוגים מתקדמים כמו ה "אופטימיזטור": האופטימיזטור מאפשר
בדיקה של תמהיל משכנתא עם עשרות פרמטרים שונים ושינוי שוק רבים
למציאת תמהיל מנצח = חסכון משמעותי של עלויות המשכנתא

  • יכולת מיקוח גבוהה מול הבנקים
  • יועצים מנוסים ומקצועיים
  • עובדים עם כל הבנקים
  • מטפלים באלפי לקוחות מידי שנה
  • ליווי מלא בכל התהליך
  • חסכון בזמן, ריצות וכאבי ראש של התעסקות עם בנקים

30% הנחה לפונים דרך האתר
(*ההטבה לזמן מוגבל)




    נגישות