צרו עימי קשר
mobile menuתפריט ראשי
[072-2710779]072-2710779
גינדי

ייעוץ משכנתאות לפני ביצוע השקעות נדלן בגינדי

עומדים להשקיע בנדל"ן? לא משנה אם זו ההשקעה הראשונה שלכם, או שכבר יש לכם ניסיון, ולא משנה אם אתם רוכשים נדל"ן יוקרתי בפרויקט כמו של גינדי, או דירה ישנה בבניין מגורים, עליכם לפנות אל ייעוץ משכנתאות מקצועי לפני שאתם מתחילים לבצע את ההשקעה.

היום, לאור מצבו של שוק הדיור, והמצב הכלכלי בכלל, הבנקים מעניקים מגוון רחב של אפשרויות בתחום המשכנתאות והמימון, במיוחד להשקעות נדל"ן. המגוון הרחב של המסלולים וההצעות השונות מוביל לכך שהיום לא רבים מצליחים לבצע השקעות נכונות מסיבה אחת – הם לא בוחרים את המימון הנכון עבור ההשקעה. לכן, לפני שאתם מבצעים השקעת נדל"ן פנו אל ייעוץ משכנתאות מקצועי שיסייע לכם לעשות זאת נכון.

הגדרה נכונה של תקציב ההשקעה שלכם

לפני שאתם תוהים האם לבחור בדירת יוקרה מפרויקט של גינדי או בדירה ישנה בפרויקט תמ"א, עליכם לקבוע את התקציב שיש לכם לטובת ההשקעה. לכן, תמיד כדאי לפנות אל ייעוץ משכנתאות לפני שבכלל בוחרים את הדירה או הנכס בהם משקיעים.

בעזרת ייעוץ משכנתאות נכון תוכלו לבחור את הנכס הנכון עבורכם, תוכלו להחליט האם לרכוש דירה על הנייר מפרויקט של גינדי או דירה יד שניה מוכנה, ובכלל, תוכלו לקבל כל החלטה לגבי הנכס בו אתם רוצים להשקיע באופן הרבה יותר חכם ונכון, ובהתאמה ליכולת הכלכלית שלכם.

בחינת הפוטנציאל של הדירה

עוד דבר שיוכל לסייע לכם איתו יועץ מומחה הוא בחינה של פוטנציאל ההשקעה שלכם. תוכלו לבצע סקר שוק אשר יאפשר לכם לדעת כמה תוכלו להרוויח מהשכרה של הדירה הזו, או מכירה שלה לאחר השקעה בשיפוץ ושיפור שלה, ולפי זה לדעת האם ההשקעה שלכם בכלל משתלמת או האם לאחר כל ההחזרים של ההלוואה והריביות יוצא שאתם בכלל מפסידים וכלל לא מרוויחים על ההחזקה של הדירה.

בחינת הפוטנציאל הינה חשובה מאוד, לעולם אל תבצעו שום השקעה בלי לעבור את השלב הזה.

בחירה נכונה של מסלול המשכנתא

לאחר שהגדרתם את התקציב ובחרתם את הדירה המתאימה לכם, זה הזמן לבחור את מסלול המשכנתא הנכון עבורכם. כפי שכבר כתבנו קודם, היום הבנקים מציעים מגוון רחב של מסלולי הלוואות ולכן חשוב לדעת כיצד לבחון את המסלולים השונים ולשלב בין התנאים המוצעים לכם על מנת ליצור את מסלול ההחזר הטוב ביותר עבורכם.

כמובן, גם בשלב הזה יוכל לעזור לכם יועץ משכנתאות מקצועי. הוא יוכל להגיע אתכם אל הבנק, לנהל משא ומתן על העמלות ולסייע לכם לבחור את מסלול ההחזר הנכון והטוב ביותר עבורכם. אל תגיעו לעולם אל הבנק ללא יועץ מקצועי. אם תעשו כך אתם עלולים לחתום על מסלולי משכנתא שכלל לא מתאימים לכם ויגרמו לכם להוציא סכומי כסף גבוהים מאוד עם השנים על הדירה שרכשתם.

רוצים ייעוץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי של יועץ משכנתאות מומלץ על ידי משכנתא מאסטר? השאירו לנו פרטים כאן ויועץ משכנתא יחזור אליכם בהקדם, ייעוץ משכנתא ראשוני ללא עלות וללא התחייבות.

No ratings yet.

Please rate this

מעוניינים ליהנות מכל היתרונות של יועץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי?

משכנתא מאסטר מציעה את שירותי ייעוץ המשכנתאות של חברת "מנטה ייעוץ משכנתאות",
מהחברות הגדולות בארץ בתחום ייעוץ המשכנתאות.

יעוץ המשכנתאות של חברת מנטה, מעניק לכם ייעוץ משכנתא אובייקטיבי,
עם היתרונות הטובים ביותר בשבילכם ללקיחת משכנתא:

כלים טכנולוגים מתקדמים כמו ה "אופטימיזטור": האופטימיזטור מאפשר
בדיקה של תמהיל משכנתא עם עשרות פרמטרים שונים ושינוי שוק רבים
למציאת תמהיל מנצח = חסכון משמעותי של עלויות המשכנתא

  • יכולת מיקוח גבוהה מול הבנקים
  • יועצים מנוסים ומקצועיים
  • עובדים עם כל הבנקים
  • מטפלים באלפי לקוחות מידי שנה
  • ליווי מלא בכל התהליך
  • חסכון בזמן, ריצות וכאבי ראש של התעסקות עם בנקים

30% הנחה לפונים דרך האתר
(*ההטבה לזמן מוגבל)




    נגישות