צרו עימי קשר
mobile menuתפריט ראשי
[072-2710779]072-2710779
מחזור משכנתא

מחזור משכנתא – מה זה ולמה צריך לשים לב?

מחזור משכנתא

רבים מאתנו נאלצים לשלם בכל חודש סכום גבוה וכואב מהמשכורת שלנו עבור תשלומי המשכנתא. אמנם, לא לקחנו את המשכנתא בעיניים עצומות. בחרנו את המסלול מתוך שיקול דעת ובהתאם למצב הכלכלי שלנו, אך מה לעשות, התשלום כבד עלינו… יש מה לעשות? יש! מחזור משכנתא – זה הפתרון!

כמעט כל משפחה העומדת בפני רכישת דירה משלה, פונה לבנק כדי לקבל משכנתא. אף אחד מאתנו לא עושה זאת בעיניים עצומות. כולנו מודעים להשפעה של המשכנתא על מצב חשבון הבנק שלנו למשך השנים הבאות וכולנו שואפים להגיע למשכנתא הזולה והמשתלמת ביותר. אך מה עושים כאשר אנחנו שומעים על מסלולים טובים ונוחים יותר?  חשוב להכיר את האפשרות של מחזור משכנתא. ניתן למחזר את המשכנתא ולהצטרף למסלול החדש והנכסף…

מיחזור משכנתא

מחזור משכנתא – מה זה?

כאשר אנחנו לוקחים משכנתא, חשוב שנכיר את האפשרות של מחזור המשכנתא. אם אנחנו מגלים אפשרות של משכנתא הניתנת בתנאים נוחים יותר, כלומר בהחזר חודשי נמוך או עם ריבית נמוכה יותר ושנים קצרות יותר, נוכל לעבור למסלול החדש. אבל, ישנם כמה דברים אותם חשוב שנכיר כאשר אנחנו מתחילים לפזול לעבר האפשרות של מחזור המשכנתא.

עמלת פירעון מוקדם – הנקודה החשובה והקריטית ביותר שאותה יהיה עלינו לבדוק, זהו הנושא של גובה העמלה אותה יהיה עלינו לשלם בגין פירעון מוקדם מהצפוי של ההלוואה הראשונית שלנו. העמלה הזו תחושב על פי הפער שישנו בין הריבית הקיימת על ההלוואה שלנו לבין הריבית הממוצעת במשק ביום ביצוע המחזור. עמלה זו אין צורך לשלם במזומן והיא נכנסת לתוך תחשיב המשכנתא החדשה הממוחזרת אך היא עלולה להפחית את גובה החיסכון במחזור ולעתים אף לגרום לאי כדאיות המחזור (אך לא תמיד – לצורך כך יש לבצע בדיקת כדאיות עם יועץ משכנתאות פרטי)

עלויות נלוות והליך ביורוקרטי – כמו בלקיחת משכנתא רגילה, מחזור משכנתא כרוך בעלויות נלוות כגון עמלת פתיחת תיק, שמאות, רישום שעבודים וכדומה ובביצוע הליך בירוקרטי דומה להליך של לקיחת משכנתא רגילה.

מחזור משכנתא ניתן לבצע גם בבנק בו המשכנתא קיימת וגם בבנק אחר. סביר להניח כי בבנק בו המשכנתא כבר קיימת, תקבלו תנאים פחות טובים מאשר בבנק אחר אשר רוצה לגייס אתכם כלקוחות אך כמו בחשבון כי ההליך הבירוקרטי של מעבר בנק הנו מורכב יותר לעומת תהליך מחזור פנימי שהוא פשוט ומהיר יותר. כאשר הפער בין ההצעות אינו מהותי, כדאי לבצע מחזור פנימי ואם הפער מתחיל להיות משמעותי ברמה של עשרות אלפי שקלים, כדאי לבצע מחזור משכנתא חיצוני.

רוצים ייעוץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי של יועץ משכנתאות מומלץ על ידי משכנתא מאסטר? השאירו לנו פרטים כאן ויועץ משכנתא יחזור אליכם בהקדם, ייעוץ משכנתא ראשוני ללא עלות וללא התחייבות.

ראו גם: מחשבון משכנתא

No ratings yet.

Please rate this

מעוניינים ליהנות מכל היתרונות של יועץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי?

משכנתא מאסטר מציעה את שירותי ייעוץ המשכנתאות של חברת "מנטה ייעוץ משכנתאות",
מהחברות הגדולות בארץ בתחום ייעוץ המשכנתאות.

יעוץ המשכנתאות של חברת מנטה, מעניק לכם ייעוץ משכנתא אובייקטיבי,
עם היתרונות הטובים ביותר בשבילכם ללקיחת משכנתא:

כלים טכנולוגים מתקדמים כמו ה "אופטימיזטור": האופטימיזטור מאפשר
בדיקה של תמהיל משכנתא עם עשרות פרמטרים שונים ושינוי שוק רבים
למציאת תמהיל מנצח = חסכון משמעותי של עלויות המשכנתא

  • יכולת מיקוח גבוהה מול הבנקים
  • יועצים מנוסים ומקצועיים
  • עובדים עם כל הבנקים
  • מטפלים באלפי לקוחות מידי שנה
  • ליווי מלא בכל התהליך
  • חסכון בזמן, ריצות וכאבי ראש של התעסקות עם בנקים

30% הנחה לפונים דרך האתר
(*ההטבה לזמן מוגבל)




    נגישות