צרו עימי קשר
mobile menuתפריט ראשי
[072-2710779]072-2710779
מחשבון מחזור משכנתאות

מחשבון מחזור משכנתאות

מחשבון מחזור משכנתאות

מחשבון מחזור משכנתאות בימנו, משכנתא היא הלוואה חשובה ומוכרת, שאותה נותנים הבנקים השונים לאנשים אשר מעוניינים לרכוש דירה. הבנקים השונים נותנים אפשרויות שונות ומסלולים שונים להלוואת המשכנתא, והרוכשים יכולים לבחור את המסלול שמתאים ביותר לתנאים שלהם, לאפשרויות שלהם ולצורת התשלום שמתאימה להם. אך משכנתא היא הלוואה שנפרסת לאורך שנים רבות, והצרכים, האפשרויות וגם המצב בשוק עשויים להשתנות בשנים האלה.

מחזור משכנתא

בגלל השינויים הרבים שמתרחשים עם השנים, לעיתים קרובות המסלול שנבחר להלוואת המשכנתא כבר אינו משתלם. במצב כזה, ישנה אפשרות, לעיתים, לבצע מחזור משכנתא. מחזור משכנתא נועד להתאים את ההלוואה לתנאים החדשים של הלווים. לעיתים מדובר בהגדלה של ההחזר החודשי על מנת לקצר את משך ההלוואה, ולעיתים להיפך. לעיתים מדובר בבחירה של מסלול שונה אשר יקטין את גובה הריבית על התשלומים. לא תמיד מחזור משכנתא משתלם, לכן שווה לבדוק ב-מחשבון מחזור משכנתאות, כי במקרים רבים הוא עשוי לחסוך ללווים סכומי כסף גבוהים בתשלומי ההחזרים.

מחשבון מחזור משכנתאות

מחשבון מחזור משכנתא

מחשבון מחזור משכנתא הוא מחשבון שקיים ברשת, ואשר יכול לסייע לבעלי משכנתאות לבדוק את הכדאיות של מחזור משכנתא. חשוב לזכור, שמלבד השינוי במסלול ההלוואה, מחזור משכנתא כרוך גם בעלויות. למעשה, מחזור משכנתא הוא תהליך שבו פורעים את ההלוואה כולה, ובתמורה מקבלים הלוואה חדשה. המשמעות היא שיש לשלם עמלה לבנק, על פירעון מוקדם של ההלוואה. בנוסף, קיימות עמלות שאותן יש לשלם לבנק על ביצוע הפעולות בתיק. מלבד זאת, אנשים רבים מסתבכים מאד בכל הקשור למשכנתאות, ומעדיפים לבצע את המחזור בליווי של חברה מקצועית העוסקת בתחום. במקרה כזה, צריך לקחת בחשבון גם את עלות הליווי על ידי החברה. מחשבון מחזור משכנתא מסייע לכם לחשב את כל ההוצאות הנלוות למחזור המשכנתא, ולהחליט האם מדובר בתהליך משתלם. חשוב לדעת שמשכנתא היא הלוואה בסכומים גדולים, וגם הריביות שלה גבוהות, כך שלעיתים קרובות גם שינוי מזערי במסלול ההלוואה עשוי לחסוך סכומים גדולים בתשלומי ההלוואה. אך למרות זאת, תוספת העלויות והעמלות שסביב לעיתים גוברות על החיסכון הזה, או הופכות אותו ללא משמעותי.

רוצים ייעוץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי של יועץ משכנתאות מומלץ על ידי משכנתא מאסטר? השאירו לנו פרטים כאן ויועץ משכנתא יחזור אליכם בהקדם, ייעוץ משכנתא ראשוני ללא עלות וללא התחייבות.

ראו גם: מחשבון משכנתא

No ratings yet.

Please rate this

מעוניינים ליהנות מכל היתרונות של יועץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי?

משכנתא מאסטר מציעה את שירותי ייעוץ המשכנתאות של חברת "מנטה ייעוץ משכנתאות",
מהחברות הגדולות בארץ בתחום ייעוץ המשכנתאות.

יעוץ המשכנתאות של חברת מנטה, מעניק לכם ייעוץ משכנתא אובייקטיבי,
עם היתרונות הטובים ביותר בשבילכם ללקיחת משכנתא:

כלים טכנולוגים מתקדמים כמו ה "אופטימיזטור": האופטימיזטור מאפשר
בדיקה של תמהיל משכנתא עם עשרות פרמטרים שונים ושינוי שוק רבים
למציאת תמהיל מנצח = חסכון משמעותי של עלויות המשכנתא

  • יכולת מיקוח גבוהה מול הבנקים
  • יועצים מנוסים ומקצועיים
  • עובדים עם כל הבנקים
  • מטפלים באלפי לקוחות מידי שנה
  • ליווי מלא בכל התהליך
  • חסכון בזמן, ריצות וכאבי ראש של התעסקות עם בנקים

30% הנחה לפונים דרך האתר
(*ההטבה לזמן מוגבל)




    נגישות