צרו עימי קשר
mobile menuתפריט ראשי
[072-2710779]072-2710779
מחשבון משכנתא שפיצר

מחשבון משכנתא שפיצר

מחשבון משכנתא שפיצר מהו?

מחשבון משכנתא שפיצר הוא למעשה לוח סילוקין שאמצעותו מחשבים החזר חודשי צפוי של משכנתא שנלקחה מהבנק לשם רכישת דירה. לוח שפיצר נחשב לאחת השיטות הנפוצות ביותר לחישוב משכנתא וניתן לומר שכמעט כל המשכנתאות מחושבות על פי מחשבון שפיצר. המחשבון עובד לפי נוסחה מסוימת שמחלקת את כספי ההחזר לחלקים שווים, כלומר הסכום החודשי שאמור להיות משולם בחודש מסוים, יהיה זהה לסכום ההחזר החודשי בחודש שלפניו ובחודש שלאחריו.

מחשבון משכנתא שפיצר

חולמים כבר שנים על רכישת דירה משלכם? נמאס לכם לגלות מדירה שכורה אחת לשנייה ולכלות את כספכם בתשלומי שכירות שרק הולכים ומאמירים במיוחד כאשר מדובר באזורים מרכזיים או אפילו קרובים למרכז? אכן רכישת דירה הוא חלום שכל זוג שנשא או כל אדם בוגר חולם לממש, אך חשוב להבין את הדרכים להגעה ליעד בצורה המחושבת והחכמה ביותר שתמנע עגמת נפש בעתיד.

החזר קבוע – שינוי בקרן ובריבית

מחשבון שפיצר אמנם מחשב את ההחזרים החודשיים כהחזרים שווים בגודלם מידי חודש בחודש אך השינוי העיקרי מתבטא ביחס בין תשלום הקרן לתשלום הריבית. בעוד שבתחילת תקופת ההחזר של המשכנתא, תשלום הריבית עולה על תשלום הקרן ובהמשך היחס מתהפך. לדוגמא, אם על החזר חודשי של 3000 ₪ תשלום הריבית יהווה 55% ואילו תשלום הקרן יהיה 45% מהסכום הכולל. בסוף תקופת ההחזר, כעבור 10 שנים ניתן יהיה לראות כיצד המדדים יתהפכו.

מחשבון משכנתא שפיצר

כיצד תוכלו להשפיע על גובה הריבית שלכם ?

אנשים רבים מחפשים מגוון דרכים כיצד להקל על עצמם ולהוריד ככל שניתן את גובה הריבית שעליהם לשלם בהחזר המשכנתא. רבים לא יודעים שבידם הדבר. ככל שפורסים את המשכנתא לתקופה ארוכה יותר כך גובה הריבית עולה וגובה התשלום על חשבון הקרן יורד, כך לדוגמא במשכנתא בפריסה של 30 שנה אחוז התשלום על חשבון הקרן קטן ועומד על כ-25% לעומת משכנתא של 10 שנים בה אחוז התשלום על חשבון הקרן גבוה הרבה יותר ועומד על כ-65%.

מחשבון שפיצר הוא כלי יעיל לחישוב החזרי משכנתא משתלמים ביותר אך במקרים מסוימים כדאי אף להיעזר בשירותי יועץ משכנתאות באמצעות חברת ייעוץ משכנתאות שיסיעו לכם לשקלל את כל הנתונים ולהגיע להחלטה הטובה ביותר בעבורכם.

רוצים ייעוץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי של יועץ משכנתאות מומלץ על ידי משכנתא מאסטר? השאירו לנו פרטים כאן ויועץ משכנתא יחזור אליכם בהקדם, ייעוץ משכנתא ראשוני ללא עלות וללא התחייבות.

ראו גם: מחשבון משכנתא

No ratings yet.

Please rate this

מעוניינים ליהנות מכל היתרונות של יועץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי?

משכנתא מאסטר מציעה את שירותי ייעוץ המשכנתאות של חברת "מנטה ייעוץ משכנתאות",
מהחברות הגדולות בארץ בתחום ייעוץ המשכנתאות.

יעוץ המשכנתאות של חברת מנטה, מעניק לכם ייעוץ משכנתא אובייקטיבי,
עם היתרונות הטובים ביותר בשבילכם ללקיחת משכנתא:

כלים טכנולוגים מתקדמים כמו ה "אופטימיזטור": האופטימיזטור מאפשר
בדיקה של תמהיל משכנתא עם עשרות פרמטרים שונים ושינוי שוק רבים
למציאת תמהיל מנצח = חסכון משמעותי של עלויות המשכנתא

  • יכולת מיקוח גבוהה מול הבנקים
  • יועצים מנוסים ומקצועיים
  • עובדים עם כל הבנקים
  • מטפלים באלפי לקוחות מידי שנה
  • ליווי מלא בכל התהליך
  • חסכון בזמן, ריצות וכאבי ראש של התעסקות עם בנקים

30% הנחה לפונים דרך האתר
(*ההטבה לזמן מוגבל)




    נגישות