צרו עימי קשר
mobile menuתפריט ראשי
[072-2710779]072-2710779
ריבית משכנתא היום

ריבית משכנתא היום – להכיר את המצב הנוכחי בשוק

ריבית משכנתא היום – לבדוק את המצב בשוק!

ריבית משכנתא היום כאשר לוקחים הלוואת משכנתא מן הבנק, אחד הדברים החשובים שיש לבדוק הוא את הריבית על המשכנתא. הבנקים מציעים ללווים מגוון רחב של מסלולי משכנתאות, כאשר בכל מסלול מוצעת ריבית אשר מחושבת בצורה שונה, וגם גובה הריבית בכל מסלול שונה. הריבית יכולה להיות ריבית קבועה או ריבית פריים, צמודה למדד או לדולר, משתנה בתקופות קצובות וכן הלאה. עבור כל לווה ישנם יתרונות בסוגים אחרים של משכנתא, ולכן חשוב לבדוק היטב את האפשרויות וגם להתייעץ עם יועץ משכנתאות פרטי.

ריבית משכנתא היום

מלבד המסלולים המשתנים בין הבנקים ובין האפשרויות השונות, חשוב לדעת מה מצב המשק באופן כללי, ומהו גובה הריביות הכללי. על פי המצב בשוק, אפשר לראות את הגובה של ריבית משכנתא היום, כלומר את המידע הרלוונטי ביותר עבור הלווים. שכן הריבית שהייתה לפני חצי שנה, או זו שתהיה בעוד חצי שנה, אינן משמעותיות למי שמעוניין לקבל היום משכנתא. המצב בשוק גם משנה את הכדאיות של בחירה במסלולים שונים של משכנתאות. כך, לדוגמא, כאשר הריביות בשוק נמוכות, נוצר פער קטן מאד בין ריביות שצמודות למדד לבין ריביות שאינן צמודות למדד. במצב כזה, לעתים קרובות מומלץ יותר לבחור במשכנתאות שאינן צמודות למדד, משום שהן מאפשרות ריבית נמוכה ותשלומים קבועים. לעומת זאת, כאשר הריביות בשוק גבוהות, נוצר פער גדול בין שתי האפשרויות הללו, כך שהאפשרות המומלצת היא בדרך כלל ריבית צמודה למדד, כך שגובה המשכנתא ירד במקביל לירידה במדד.

ריבית משכנתא היום

התועלת בריבית משכנתא היום

כאמור, כאשר מכירים את מצב הריביות בשוק, ויודעים מהיר ריבית משכנתא היום, קל יותר לבחור את המסלולים המשתלמים יותר של המשכנתאות. עם זאת, מרבית האנשים אינם מבינים בתחום הריביות והמשכנתאות, וגם הידיעה כי הריבית בשוק גבוהה או נמוכה אינה אומרת להם דבר. לכן, גם לאחר שמבררים מהי ריבית משכנתא היום, חשוב להתייעץ עם יועצי משכנתאות פרטיים או עם מומחים בתחום ניהול כספים, אשר יודעים לחשב את הריביות המוצעות אל מול המצב בשוק, ולהמליץ ללווים על מסלול המשכנתא המתאים ביותר עבורם.

רוצים ייעוץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי של יועץ משכנתאות מומלץ על ידי משכנתא מאסטר? השאירו לנו פרטים כאן ויועץ משכנתא יחזור אליכם בהקדם, ייעוץ משכנתא ראשוני ללא עלות וללא התחייבות.

ראו גם: מחשבון משכנתא וטבלת ריבית משכנתא

No ratings yet.

Please rate this

מעוניינים ליהנות מכל היתרונות של יועץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי?

משכנתא מאסטר מציעה את שירותי ייעוץ המשכנתאות של חברת "מנטה ייעוץ משכנתאות",
מהחברות הגדולות בארץ בתחום ייעוץ המשכנתאות.

יעוץ המשכנתאות של חברת מנטה, מעניק לכם ייעוץ משכנתא אובייקטיבי,
עם היתרונות הטובים ביותר בשבילכם ללקיחת משכנתא:

כלים טכנולוגים מתקדמים כמו ה "אופטימיזטור": האופטימיזטור מאפשר
בדיקה של תמהיל משכנתא עם עשרות פרמטרים שונים ושינוי שוק רבים
למציאת תמהיל מנצח = חסכון משמעותי של עלויות המשכנתא

  • יכולת מיקוח גבוהה מול הבנקים
  • יועצים מנוסים ומקצועיים
  • עובדים עם כל הבנקים
  • מטפלים באלפי לקוחות מידי שנה
  • ליווי מלא בכל התהליך
  • חסכון בזמן, ריצות וכאבי ראש של התעסקות עם בנקים

30% הנחה לפונים דרך האתר
(*ההטבה לזמן מוגבל)




    נגישות