צרו עימי קשר
mobile menuתפריט ראשי
[072-2710779]072-2710779
יועץ משכנתא אובייקטיבי

הסודות של מומחי המשכנתא

רכישת דירה עם משכנתא, היא אחת העסקאות הגדולות בחייכם אשר ישפיעו עליכם לשנים רבות. כדי שלא תעשו טעויות אספנו עבורכם את עיקרי הסודות שרק המומחים יודעים

  1. אישור עקרוני יכול להתבטל

אם קיבלתם אישור עקרוני למשכנתא על סמך הצהרת הכנסות בעל פה, האישור יכול להתבטל ברגע האמת בהצגת תלושי שכר. לכן יש להקפיד לקבל את האישור העקרוני בכתב, רק לאחר שנבדקו כל הפרטים הפיננסים שלכם בבנק באופן מלא.

  1. הדירה עולה יותר ממה שחשבתם

בכל רכישת דירה קיימות הוצאות בלתי צפויות: ריהוט הדירה, שיפוצים, עורך דין, מתווך, מס רכישה, עמלת פתיחת תיק משכנתא, אגרות ממשלתיות ועוד. כדי להיערך לכך מומלץ לקחת משכנתא גבוהה בכ- 5% ולהשאיר הון עצמי מעט גבוה יותר בצד.

  1. החיים ממשיכים גם אחרי רכישת הדירה

גם אחרי שרכשת דירה, עלולים לקרות אירועים בלתי צפויים שיובילו לאובדן הכנסה זמני. חופשת לידה ארוכה, פיטורין או מחלה חלילה. לכן תמיד מומלץ להשאיר בצד סכום בגובה כשניים עד שלושה משכורות ליתר ביטחון.

  1. לא לחכות לרגע האחרון עם המשכנתא

אם תפנו לבנק ברגע האחרון ותהיו לחוצים על סגירת המשכנתא, הבנק עלול לנצל זאת ולהציע לכם תנאים פחות טובים. חודשיים לפני מועד התשלום הראשון זהו זמן סביר בהחלט להתחיל לבקר בבנקים, ולאחר חודש זה הזמן לחתום עם הבנק.

  1. התלבשו מכובד

תתפלאו, אבל אם תגיעו לבנק מסודרים ולבושים בצורה מכובדת, בקיאים במושגים ובתנאים הנהוגים, יגדלו סיכוייכם להתייחסות רצינית ולקבלת תנאים טובים יותר. בבדיקת לקוח סמוי שבוצעה בבנקים, נוכחנו לראות כי אותו לקוח עם אותם נתונים קיבל התייחסות שונה ותנאים שנים כאשר הגיע לקבל הצעה באותו בנק ובאותו סניף.

  1. סקר בנקים

גם אם קיבלתם הצעה מאד אטרקטיבית מהבנק, סיכוי גדול שתוכלו לשפר אותה. השוואה עם שני בנקים נוספים והשקעה במשא ומתן יסודי יכולים לגרום לבנקים להציע הצעות טובות יותר על מנת לזכות בכם כלקוחות. זכרו, ההשוואה בין הבנקים חייבת להיות עם תמהיל משכנתא זהה לחלוטין.

  1. היועץ בבנק דואג יותר לבנק ופחות לכם

יועץ בבנק איננו אובייקטיבי ומטרתו העיקרית לייצר רווח לבנק. גם אם הצלחתם להשיג ריביות מצוינות, היועץ עלול לגרור אתכם למסלולי משכנתא יקרים יותר שלא לצורך. על מנת למנוע זאת, יש להתייעץ עם מומחה משכנתא אובייקטיבי.

  1. המבחן האמיתי – עלות כוללת ותמהיל נכון

כשבוחנים אם משכנתא טובה יש להסתכל על מכלול הנתונים: המסלולים שנבחרו, גובה ההחזר החודשי, תחנות יציאה, משך ההלוואה והריבית בכל מסלול. תמהיל משכנתא לא נכון עלולה לחשוף אתכם לקנסות גבוהים בפירעון מוקדם, לתנודות גדולות בהחזר החודשי, לעליית החוב בתחילת התשלומים ועוד. יועץ משכנתא אובייקטיבי יוכל לבדוק את כל הפרמטרים ולבצע את ההתאמה הטובה ביותר עבורכם.

רוצים ייעוץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי של יועץ משכנתאות מומלץ על ידי משכנתא מאסטר? השאירו לנו פרטים כאן ויועץ משכנתא יחזור אליכם בהקדם, ייעוץ משכנתא ראשוני ללא עלות וללא התחייבות.

 

5/5 (1)

Please rate this

מעוניינים ליהנות מכל היתרונות של יועץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי?

משכנתא מאסטר מציעה את שירותי ייעוץ המשכנתאות של חברת "מנטה ייעוץ משכנתאות",
מהחברות הגדולות בארץ בתחום ייעוץ המשכנתאות.

יעוץ המשכנתאות של חברת מנטה, מעניק לכם ייעוץ משכנתא אובייקטיבי,
עם היתרונות הטובים ביותר בשבילכם ללקיחת משכנתא:

כלים טכנולוגים מתקדמים כמו ה "אופטימיזטור": האופטימיזטור מאפשר
בדיקה של תמהיל משכנתא עם עשרות פרמטרים שונים ושינוי שוק רבים
למציאת תמהיל מנצח = חסכון משמעותי של עלויות המשכנתא

  • יכולת מיקוח גבוהה מול הבנקים
  • יועצים מנוסים ומקצועיים
  • עובדים עם כל הבנקים
  • מטפלים באלפי לקוחות מידי שנה
  • ליווי מלא בכל התהליך
  • חסכון בזמן, ריצות וכאבי ראש של התעסקות עם בנקים

30% הנחה לפונים דרך האתר
(*ההטבה לזמן מוגבל)




    נגישות