צרו עימי קשר
mobile menuתפריט ראשי
[072-2710779]072-2710779
משכנתא

משכנתא, מאיפה מתחילים?

משכנתא – צעד חשוב להגשמת חלום הדירה

החלטתם לרכוש דירה עם משכנתא ואתם לא יודעים איפה מתחילים? בפוסט זה נעבור על סדר הפעולות הראשוני שיש לבצע כאשר קיבלנו החלטה לרכוש דירה.

הצעדים הראשונים בבואנו לרכוש דירה הנם ראשית לבדוק מה סכום הכסף אותו אנחנו יכולים להעמיד מכספנו לטובת העניין. זה הזמן לבדוק את כל החסכונות שלנו: כסף בעובר ושב, פיקדונות, ניירות ערך, קרנות השתלמות וכמובן כסף שנקבל במתנה מההורים. במידה וזוהי הדירה היחידה שלנו, נוכל להרשות לעצמנו לרכוש דירה בסכום של פי 4 מגובה ההון העצמי שהצלחנו לגייס. לדוגמא אם הצלחנו לגייס 400,000 ש"ח, שווי הדירה שנוכל לרכוש הוא עד 1.6 מיליון ש"ח, יתרת הסכום תגיע מכספי המשכנתא. דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא כי ההחזר החודשי של המשכנתא לא יעלה על שליש מההכנסה הממוצעת נטו שלנו (ובשביל זה קיים כאן המחשבון…)

לאחר שראינו פחות או יותר שאנחנו בכיוון, זה הזמן לבצע חיפוש ראשוני באינטרנט של דירה באזור ובגודל שאנחנו רוצים. הצלחתם למצוא משהו בכיוון? זה הזמן להתחיל לראות דירות ובמקביל לגשת ליועץ משכנתאות אובייקטיבי על מנת שיבצע עבורכם ניתוח מעמיק יותר ויסביר לכם את כל המשמעויות וכמו כן שישיג עבורכם אישור ראשוני למשכנתא בבנקים למשכנתאות. באפשרותכם כמובן גם לגשת באופן עצמאי לבנק שלכם או לבנק אחר למשכנתאות ולקבל אישור באופן עצמאי אך יחד עם זאת כדאי לא רק להסתפק באישור אלא גם לקבל הסברים מיועץ אובייקטיבי מה המשמעות של ההתחייבות אליה אנחנו מתכננים להיכנס. לצורך קבלת אישור עקרוני וראשוני למשכנתא יש להכין תעודת זהות, 3 תלושי שכר ותדפיסי בנק אחרונים, השגת האישור עורכת בדרך כלל מספר ימים אם כל הנתונים תקינים.

משכנתא ייעוץ משכנתאות

לאחר קבלת האישור ומציאת הדירה המתאימה, זה הזמן לחתום על חוזה רכישה באמצעות עורך דין מומחה לנדל"ן, בזמן זה כדאי לוודא כי פרטי האישור למשכנתא תואמים לנתוני הדירה הספציפית שמצאתם.

משך הזמן ללקיחת משכנתא נע סביב 60 ימים ולכן, על מנת שלא תהיו בלחץ ותוכלו לבצע את סקר המשכנתא והתהליך הביורוקרטי בצורה מסודרת, יש לדאוג בחוזה ללוח תשלומים מתאים.

רוצים ייעוץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי של יועץ משכנתאות מומלץ על ידי משכנתא מאסטר? השאירו לנו פרטים כאן ויועץ משכנתא יחזור אליכם בהקדם, ייעוץ משכנתא ראשוני ללא עלות וללא התחייבות.

ראו גם: מחשבון חישוב החזר משכנתא

No ratings yet.

Please rate this

מעוניינים ליהנות מכל היתרונות של יועץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי?

משכנתא מאסטר מציעה את שירותי ייעוץ המשכנתאות של חברת "מנטה ייעוץ משכנתאות",
מהחברות הגדולות בארץ בתחום ייעוץ המשכנתאות.

יעוץ המשכנתאות של חברת מנטה, מעניק לכם ייעוץ משכנתא אובייקטיבי,
עם היתרונות הטובים ביותר בשבילכם ללקיחת משכנתא:

כלים טכנולוגים מתקדמים כמו ה "אופטימיזטור": האופטימיזטור מאפשר
בדיקה של תמהיל משכנתא עם עשרות פרמטרים שונים ושינוי שוק רבים
למציאת תמהיל מנצח = חסכון משמעותי של עלויות המשכנתא

  • יכולת מיקוח גבוהה מול הבנקים
  • יועצים מנוסים ומקצועיים
  • עובדים עם כל הבנקים
  • מטפלים באלפי לקוחות מידי שנה
  • ליווי מלא בכל התהליך
  • חסכון בזמן, ריצות וכאבי ראש של התעסקות עם בנקים

30% הנחה לפונים דרך האתר
(*ההטבה לזמן מוגבל)




    נגישות